Spokojení klienti jsou naše sladké plus
Průzkum Net Promoter Score, zkráceně NPS, je míra loajality zákazníků a nabývá hodnot mezi -100 a 100. Čím vyšší hodnota je, tím vyšší je loajalita respondentů. Hodnoty NPS vyšší než 50 jsou výborné. Zdroj: Wikipedie
Jak si vede
Benefit Plus?
81 je sladký výsledek Benefit Plus. Pohybujeme se vysoce nad standardním průměrem NPS a na jeho finálním čísle se podílely jak největší společnosti v České republice, tak i střední a malí zaměstnavatelé.
Vedeme si skvěle
Jak je pravděpodobné (na stupnici 0-10), že program Benefit plus doporučíte svému příteli nebo HR kolegovi?
- 10 87
- 9 13
- 8 17
- 7 4
- 6 1
- 5 0
- 4 0
- 3 0
- 2 0
- 1 0
- 0 0
A jak si počínají naši account manažeři?
Věříme, že vše je o lidech, naše práce nám dělá radost. Jsme rádi, že se toto naše nastavení odráží ve vztahu s našimi klienty.
Vedeme si skvěle
Jak je pravděpodobné, že byste doporučil(a) svému příteli nebo HR kolegovi account manažera, který má vaši společnost na starosti?
- 10 99
- 9 11
- 8 9
- 7 1
- 6 1
- 5 1
- 4 0
- 3 0
- 2 0
- 1 0
- 0 0
Přesvědčte se sami, jak
nás vidí naši klienti
Benefity pro sladší život
Udělejte radost svým zaměstnancům a šetřete náklady své firmy.
My zařídíme vše potřebné.