Zpět
Zpět
Zpět

Neustále posouváme hranice toho, co benefity mohou přinést.

Osobní přístup a spokojení klienti

Zakládáme si na osobním přístupu. Proto má každý náš klient svého account managera, který s ním řeší vše od implementace a nastavení, přes správu cafeterie a benefitů, až po nejrůznější změny. Naši klienti tak vždy komunikují s člověkem, kterého znají a on zná je, takže se na něho mohou s důvěrou obrátit. Report společnosti pak zpracovává konkrétní datový specialista, který se vždy věnuje konkrétní firmě, a tudíž dokonale reflektuje její specifika.

Zakládáme si také na spokojených klientech. V průzkumu Net Promoter Score, zkráceně NPS, se pohybujeme vysoce nad standardním průměrem a jsme na to náležitě hrdí.

Benefit Plus, vize do budoucna

Na vývoj a změny v životě odpovídá Benefit Plus inovativními nápady. Hledání nových, moderních řešení, dodavatelů i systémů poskytování výhod a podpory napříč byznysem je naším hlavním hnacím motorem.

Market Benefit Plus

Potřebujete dát u vás ve firmě vědět o benefitech a cafeterii? Máme pro vás ke stažení celou řadu hotových komunikačních materiálů a kampaní od letáků, přes plakáty, bannery až po videa včetně textových podkladů. Kampaně zohledňují všechna témata a vždy zahrnují více formátů tak, aby se přizpůsobily komunikačním kanálům, možnostem a zvyklostem ve vaší společnosti. Vy si tedy jen vyberete, co právě potřebujete a můžete vše rovnou použít.

Akademie Benefit Plus

HR potřebuje neustále nasávat nové informace. Proto jsme připravili online vzdělávací program, který seznamuje účastníky s komplexním fungováním cafeterie včetně právních otázek a benefitů. Školitelé mají mnohaleté zkušenosti v daných oborech a jsou připraveni nejen předávat své znalosti, ale také odpovídať na nejrůznejší otázky.

Blog Benefit Plus

Správné informace jsou klíčové. Proto na blogu Benefit Plus najdete odborné informace a články, které se týkají cafeterie a benefitů. Protože otázky kladené v těchto oblastech jsou velmi specifické, soustředíme se vždy na jasnou a garantovanou odpověď. Ať už se jedná o oblast práva, nastavení cafeterie, zjednodušování fungování a vedení služeb nebo celou řadu dalších okruhů.

Máte zájem o naše služby
nebo potřebujete poradit?