Zpět
Zpět
Zpět

Jak probíhá spolupráce

Staráme se pořád

Ve chvíli, kdy jedou e-stravenky naplno, platí vaši zaměstnanci kartou Benefit Plus v restauracích, potravinách či online za jídlo. Naše zákaznické centrum odpovídá na všechny jejich dotazy. My dále řešíme objednávky náhradních karet Benefit Plus i jejich distribuci, děláme vše pro to, abyste vy byli bez starostí.

Až neuvěřitelné hodnocení našich klientů

Začátek měsíce

Podle vašeho vlastního harmonogramu nám zasíláte pravidelně měsíčně hodnotu náčtů e-stravenek, které my načteme, zašleme e-mailem informaci zaměstnancům a také vyfakturujeme.  S náčtem nám také zašlete seznam nových zaměstnanců, pro které my založíme účty, vystavíme nové karty, které doručíme, zašleme aktivační údaje. 

Žádné problémy s expirací

Naše e-stravenky mají platnost vždy 2 roky od náčtu posledních e-stravenek. Prodlužuje se tedy i platnost e-stravenek, které již na účtu zaměstnanec má. Prakticky tedy při pravidelném načítání a trvání pracovního poměru mají e-stravenky neomezenou platnost. 

Kdo šetří, má ve firmě e-stravenky!

Udělejte radost svým zaměstnancům a šetřete náklady své firmy. My zařídíme vše potřebné.