Zpět
Zpět
Zpět

Spokojení klienti jsou naše sladké plus

Průzkum Net Promoter Score, zkráceně NPS, je míra loajality zákazníků a nabývá hodnot mezi -100 a 100. Čím vyšší hodnota je, tím vyšší je loajalita respondentů. Hodnoty NPS vyšší než 50 jsou výborné. Zdroj: Wikipedie

74,7

Jak si vede
Benefit Plus?

74,7 je je sladký výsledek Benefit Plus. Pohybujeme se vysoce nad standardním průměrem NPS a na jeho finálním čísle se podílely jak největší společnosti v České republice, tak i střední a malí zaměstnavatelé.

Vedeme si skvěle

Jak je pravděpodobné (na stupnici 0-10), že program Benefit plus doporučíte svému příteli nebo HR kolegovi?

  • 10 47
  • 9 15
  • 8 10
  • 7 4
  • 6 2
  • 5 1
  • 4 0
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0
  • 0 0
Zdroj: Průzkum, březen 2020, 79 odpovědí
84,7

A jak si počínají naši account manažeři?

Věříme, že vše je o lidech, naše práce nám dělá radost. Jsme rádi, že se toto naše nastavení odráží ve vztahu s našimi klienty.

Vedeme si skvěle

Jak je pravděpodobné (na stupnici 0-10), že program Benefit plus doporučíte svému příteli nebo HR kolegovi?

  • 10 58
  • 9 12
  • 8 4
  • 7 2
  • 6 0
  • 5 1
  • 4 1
  • 3 0
  • 2 0
  • 1 0
  • 0 1
Zdroj: Průzkum, březen 2020, 79 odpovědí

Přesvědčte se sami, jak
nás vidí naši klienti

Generali Česká pojišťovna a. s. (Lenka Nováková)
Generali Česká pojišťovna a. s. (Martina Vespalcová)

Benefity pro sladší život

Udělejte radost svým zaměstnancům a šetřete náklady své firmy. My zařídíme vše potřebné.