Zpět
Zpět
Zpět

Možnosti plateb

  • Jakými způsoby mohu Benefit Plus akceptovat?

    Benefit Plus zprostředkovává pro své partnery tyto způsoby placení:

    1. Platba kartou Benefit Plus přes naši webovou aplikaci.
    2. Platba poukazem Benefit Plus / poukaz, který si klient dopředu vytvoří ve svém benefitním účtu.
    3. Platba kartou Benefit Plus ve vašem Pokladním systému.
    4. Platba VISA kartou Benefit Plus na vašem platebním terminále.
    5. Platba přes platební bránu Benefit Plus na vašem e-shopu (většinou nutný zásah programátora).
    6. Platba pomocí nákupu kreditu, slevových kuponů na webu partnera.

    Pokud vám stávající systém platby nevyhovuje, nebo chcete pro vaše klienty chcete rozšířit možnosti placení, obraťte se na náš e-mail: e-stravenky@benefit-plus.cz, pokud jste restaurace nebo prodejna potravin, nebo partneri@benefit-plus.cz ve všech ostatních případech.

  • Co dělat, když se při zadávání čísla karty Benefit Plus objeví hláška „Pro toto obchodní místo není dostupný žádný benefit“ a přitom klienti u vás běžně platí?

    Daný klient má omezení na přání zaměstnavatele. Doporučujeme proto, aby se klient spojil s klientskou infolinkou 225 377 777.

  • Co dělat, když klientovi nepřichází SMS kód při platbě přes aplikaci či pokladní systém?

    Dotázat se u klienta, aby si zkontroloval telefonní číslo v aplikaci Benefit Plus. Pokud si klient není jistý a potřebuje si ověřit svoje telefonní číslo uvedené u jeho karty BP, prosíme, aby se klient obrátil na klientskou infolinku 225 377 777, kde mu pracovnice infolinky budou nápomocné.

  • Klient si vytvořil poukaz, a teď se pokouší obsluha zaplatit kartou Benefit Plus na provozovně

    Klient službu už jednou zaplatil pomocí vytvořeného poukazu. Kartou Benefit Plus tedy již není nutné podruhé platit. Poukaz dohledáte v historii objednávek po přihlášení do Benefit Plus a jen proúčtujete.

  • Existuje video s návodem, jak platit poukazy v aplikaci Benefit Plus?

    Návod, jak přijímat platby přes naše rozhraní:

    1. Platba kartou: VIDEO
    2. Platba poukazem: VIDEO
  • Klient si vytvořil poukaz, je možné nyní zaplatit na místě kartou?

    Klient službu už jednou zaplatil pomocí vytvořeného poukazu. Kartou Benefit Plus tedy již není nutné podruhé platit. Poukaz dohledáte v historii objednávek po přihlášení do Benefit Plus a jen proúčtujete.

  • Klient si vytvořil poukaz, a teď se nezobrazuje v historii objednávek

    V přehledu vytvořených poukazů se zobrazuje vždy aktuální měsíc a pokud je poukaz z jiného měsíce, je potřeba si posunout datum ve vyhledávání. Doporučujeme zaškrtnout pole „také vyfakturované“.