Správa systému obnáší zejména pravidelnou aktualizaci údajů o zaměstnancích, která probíhá na základě podkladů od klienta. Zpravidla jednou měsíčně klient ukládá prostřednictvím aplikace Benefit Plus tzv. změnový report, podle kterého provádíme úpravy, aktivace či deaktivace účtů.
Správa systému
-
Co obnáší správa systému?
-
Na koho se může HR obrátit se svými dotazy?
Každý náš klient má k dispozici přiděleného account managera, který je jeho hlavní kontaktní osobou pro řešení všech případných dotazů.
-
Na koho se mohou obracet zaměstnanci se svými dotazy?
Pro zaměstnance je k dispozici telefonická a e-mailová podpora Zákaznického centra Benefit Plus v pracovních dnech od 8 do 18 hodin.
-
Do jaké míry si můžeme systém spravovat sami?
Můžeme zástupci klienta přidělit admin oprávnění, díky kterému může editovat údaje o zaměstnanci, načítat nebo odečítat body a provádět podobné drobnější úpravy. V (samosprávné) verzi Easy Benefit Plus je systém plně ve správě klienta.