Zpět
Zpět
Zpět

Jak probíhá spolupráce

Cafeterii spravujeme pro vás

Ve chvíli, kdy cafeterie jede naplno, si vaši zaměstnanci začnou objednávat své benefity, platit kartou Benefit Plus, zasílat faktury k proplacení nebo platit přes platební brány. Naše zákaznické centrum odpovídá na všechny jejich dotazy. My dále řešíme objednávky náhradních karet Benefit Plus i jejich distribuci, zpracováváme a proplácíme faktury a v neposlední řadě řešíme vše potřebné s poskytovateli benefitů i s vámi.

Až neuvěřitelné hodnocení našich klientů

Konec měsíce

Každý první pracovní den v měsíci uzavíráme předchozí měsíc a začínáme přeúčtovávat všechny benefity objednané vašimi zaměstnanci. Vše je hotové vždycky do 15. dne. Vyúčtování spolu s přehledem čerpaných benefitů vám zašleme elektronicky k proplacení. Pokud zaměstnanec rozpočet nevyužije ve vámi stanoveném období, body expirují a vaše společnost mu tyto body samozřejmě nezaplatí. Není ale problém zařídit prodloužení platnosti bodů díky předplacení. Tak se vyhnete nepříjemnostem a zároveň dopřejete zaměstnancům komfort využít svůj rozpočet ještě 2 roky od předplacení.

Nový měsíc

Většinou začátkem každého měsíce nám zašlete všechny změny, které proběhly u vašich zaměstnanců a týkají se cafeterie (nástupy, výstupy, změny úvazků atd.). Na základě pravidel, která jsme si na začátku stanovili, zapracujeme všechny změny – otevřeme a uzavřeme účty, pošleme příslušné kampaně, připravíme a odešleme karty Benefit Plus, upravíme bodové nároky atd.

Kdo šetří, má ve firmě Cafeterii

Udělejte radost svým zaměstnancům a šetřete náklady své firmy.
My zařídíme vše potřebné.