Zpět
Zpět
Zpět

Jak cafeterii zabydlíme ve vaší firmě?

Chtěli byste ve vaší firmě zavést cafeterii, ale zdá se vám to složité? Zařídíme to za vás. Koneckonců je to naše práce a více než 500 implementací mluví za vše. Takže cafeterii do vaší firmy zavedeme jednoduše my a na vás bude jen začít přemýšlet, jakým benefitem si osladíte život.

1

Smlouva

Nejdřív ze všeho vám zašleme návrh smlouvy, který můžeme společně vyladit k vaší spokojenosti. Hotovou smlouvu pak doplní ještě implementační protokol, tedy popis konkrétního nastavení cafeterie, který zohledňuje podmínky vaší společnosti. Součástí smlouvy bude samozřejmě i úprava GDPR podmínek.

2

Na míru

Na první společné schůzce společně probereme, co vaše firma potřebuje, jaké má možnosti, strukturu, kolik zaměstnanců a jestli potřebujete pomoc s hlídáním zákonného limitu na benefity. Na základě toho připravíme ideální řešení. Základ cafeterie je sice pořád stejný, ale vhodné nastavení rozhoduje o tom, jak bude implementace probíhat nejen ze strany HR, ale i ze strany zaměstnanců, a jaká bude její finanční náročnost.

3

Nechte to na nás

Na druhé schůzce vás provedeme implementačním protokolem. Ten zahrnuje už existující nastavení a informace potřebné k bezproblémovému spuštění i fungování cafeterie. Tak vám pomůžeme vyhnout se chybám a potížím. I takové jednoduché nastavení, jako je přihlašovací jméno nebo heslo, totiž občas rozhoduje o tom, jak úspěšné zavedení cafeterie bude.

4

Dám o tom vědět

Nedílnou součástí spuštění cafeterie je samozřejmě komunikace uvnitř vaší firmy. Proto vám dáme k dispozici informační materiály a komunikaci začlenění nastavíme podle vašich konkrétních možností, preferencí i firemní kultury.

5

Vyzkoušíme, jestli vše funguje

Na základě všech informací od vás vytvoříme testovací účet vaší společnosti, kde si vyzkoušíte, jestli všechno funguje tak, jak má.

6

Zaměstnanci

Jakmile bude všechno vyladěné, můžeme to spustit! K tomu budeme potřebovat seznam všech vašich zaměstnanců a jejich údajů: jméno, osobní číslo a ideálně také e-mailovou adresu. Všechno ostatní následně vychází z dohodnutého nastavení.

7

3, 2, 1…

Zakládáme účty jednotlivým zaměstnancům, spočítáme a nahrajeme jejich nároky a dostanou od nás kartu Benefit Plus s průvodním dopisem a aktivační e-mail. A můžeme to spustit!

8

…start!

V tuto chvíli jsou už zaměstnanecké účty otevřeny, body načteny, aktivační kampaně rozeslány, na příslušných místech jsou doručeny karty Benefit Plus, naše zákaznické centrum je nachystáno na dotazy a cafeterie se rozjíždí.

Cafeterii spravujeme
pro vás