Ve chvíli, kdy jedou e-stravenky naplno, platí vaši zaměstnanci kartou Benefit Plus v restauracích, potravinách či online za jídlo. Naše zákaznické centrum odpovídá na všechny jejich dotazy. My dále řešíme objednávky náhradních karet Benefit Plus i jejich distribuci, děláme vše pro to, abyste vy byli bez starostí.
Jak probíhá spolupráce
Staráme se pořád
Až neuvěřitelné hodnocení našich klientů
Začátek měsíce
Podle vašeho vlastního harmonogramu nám zasíláte pravidelně měsíčně hodnotu náčtů e-stravenek, které my načteme, zašleme e-mailem informaci zaměstnancům a také vyfakturujeme. S náčtem nám také zašlete seznam nových zaměstnanců, pro které my založíme účty, vystavíme nové karty, které doručíme, zašleme aktivační údaje.
Žádné problémy s expirací
Naše e-stravenky mají platnost vždy 2 roky od náčtu posledních e-stravenek. Prodlužuje se tedy i platnost e-stravenek, které již na účtu zaměstnanec má. Prakticky tedy při pravidelném načítání a trvání pracovního poměru mají e-stravenky neomezenou platnost.
Kdo šetří, má ve firmě e-stravenky!
Udělejte radost svým zaměstnancům a šetřete náklady své firmy. My zařídíme vše potřebné.