Zpět
Zpět
Zpět

Zásady ochrany osobních údajů v mobilní aplikaci Benefit Plus

Tato stránka slouží k informování uživatelů o našich zásadách při shromažďování, používání a zveřejňování osobních údajů v případě použití multiplatformové aplikace Benefit Plus.

Jsme si vědomi významu ochrany osobních údajů a soukromí našich zákazníků. Při shromažďování a zpracování osobních údajů postupujeme v souladu s nařízením EU 2016/679 obecným nařízením o ochraně osobních údajů a platnými právními předpisy. Údaje zpracováváme tak, aby byly zabezpečené před neoprávněným či protiprávním zpracováním a před náhodnou ztrátou, zničením nebo poškozením.

Jsme držitelem certifikátu na systém řízení bezpečnosti dat podle normy ČSN ISO/IEC 27001:2014. Tento certifikát potvrzuje, že naše společnost zavedla nezbytná bezpečnostní opatření k ochraně osobních údajů a uvedla je do souladu s požadavky normy a příslušných právních předpisů.

Sběr údajů a jejich použití

Všechny povinné údaje, které shromažďujeme, získáváme přímo na základě smlouvy s Vaším zaměstnavatelem a potřebujeme je především pro Vaši identifikaci jako oprávněného uživatele aplikace Benefit Plus. Bez těchto údajů bychom Vám nemohli naše služby poskytovat. Benefit Management s.r.o. nezpracovává žádné další osobní nebo jiné údaje, než které jsou potřebné k plnění zákonných a smluvních povinností, popř. k účelům, s nimiž jste jako uživatel vyslovil souhlas. Jedná se o:

jméno a příjmení

pracovní e-mailová adresa

adresa pracoviště

případně další osobní údaje, které nám za účelem správy Vašeho účtu předává na základě smlouvy Váš zaměstnavatel.

 

Vaši soukromou e-mailovou adresu zpracováváme (v případě, že jste si ji do aplikace sami vložili) jako alternativu k firemní e-mailové adrese za účelem zasílání funkčních notifikací.

Vaši firemní nebo soukromou e-mailovou adresu pak zpracováváme na základě Vašeho souhlasu uděleného v aplikaci Benefit Plus za účelem zasílání newsletteru a tipů na čerpání benefitů. Tento souhlas máte právo kdykoli odvolat, a to stejným či obdobným způsobem, jakým jste jej udělili.

Kromě těchto údajů také logujeme Vaše přihlašování do aplikace (například IP adresu a Vašeho unikátního přihlašovacího jména, pomocí kterého se přihlašujete k našim službám, datum a čas přístupu k těmto službám a provedené změny) a Vaši nákupní historii (objednávky služeb od našich smluvních partnerů a dalších subjektů, jejich storna, apod.).

Účely zpracování

Vaše osobní údaje potřebujeme k těmto účelům:

plnění uzavřené smlouvy, tj. poskytování zaměstnaneckých benefitů Vašeho zaměstnavatele, vč. informování o novinkách v aplikaci v rámci našeho newsletteru

statistickým účelům (v této souvislosti jsou ale Vaše údaje agregovány a nelze určit Vaši totožnost)

měření návštěvnosti aplikace Benefit Plus

zlepšování obsahu a funkčnosti aplikace Benefit Plus

zajištění bezpečnosti našich systémů a sítě před útoky zvenčí či zneužitím ze strany uživatelů, a to v obvyklém standardu

ochraně našich práv či práv třetích osob (např. pro případ soudního sporu týkajícího se našich služeb)

pro účely vedení účetní evidence a plnění dalších zákonných povinností (dokládání souhlasů se zpracováním Vašich osobních údajů a plnění dalších povinností podle Nařízení EU č. 2016/679 a případně dalších předpisů v oblasti ochrany osobních údajů)

Služby třetích stran

Aplikace využívá služby třetích stran, které mohou shromažďovat údaje použité k identifikaci. Odkaz na zásady ochrany osobních údajů externích poskytovatelů služeb, které aplikace používá:

Google Play Services

Firebase Analytics

Crashlytics

 

Log Data

Chceme Vás informovat, že kdykoliv používáte naši službu, pak v případě chyby v aplikaci shromažďujeme údaje a informace (prostřednictvím produktů třetích stran) ve Vašem telefonu nazvané Log Data. Tyto údaje mohou obsahovat informace, jako např. IP adresa zařízení, název zařízení, verze operačního systému, konfigurace aplikace při využívání naší služby, čas a datum použití služby a další statistiky.

Doba zpracování Vašich osobních údajů

Vaše osobní údaje zpracováváme po dobu trvání poskytování služby a dále po dobu nutnou k archivaci stanovenou jednotlivými právními předpisy. Pokud tato doba není nikde stanovena, budou Vaše údaje archivovány po dobu 3 let od ukončení poskytování služeb.

Cookies

Cookies jsou soubory s malým množstvím údajů, které se běžně používají jako jedinečné anonymní identifikátory. Ty se odesílají do Vašeho prohlížeče z navštívených webových stránek a jsou uloženy ve vnitřní paměti zařízení. Tato služba „cookies“ výslovně nepoužívá. Aplikace však může používat kód a knihovny třetích stran, které „cookies“ používají ke shromažďování informací a zlepšování svých služeb.

Odkazy na jiné stránky

Tato služba může obsahovat odkazy na jiné stránky. Pokud kliknete na odkaz třetí strany, budete přesměrováni na jejich web. Tyto externí stránky neprovozujeme. Proto důrazně doporučujeme, abyste si prošli zásady ochrany osobních údajů těchto webových stránek. Nemáme žádnou kontrolu a nepřebíráme žádnou odpovědnost za obsah, zásady ochrany osobních údajů nebo praktiky stránek či služeb třetích stran.

Změny těchto zásad ochrany osobních údajů

Čas od času můžeme naše zásady ochrany osobních údajů aktualizovat. Doporučujeme proto pravidelně tuto stránku navštívit, zda nedošlo ke změnám. O případných změnách Vás budeme informovat zveřejněním nových zásad ochrany osobních údajů na této stránce. Tyto změny jsou účinné ihned po jejich zveřejnění na této stránce.

Poskytovatelé služeb

Můžeme využívat externí společnosti a jednotlivce, a to z následujících důvodů:

pro usnadnění poskytovaní naší služby

pro poskytování služby naším jménem

pro vykonávání služeb souvisejících s touto službou

pro pomoc při analýze toho, jak se naše služba používá

Chceme informovat uživatele této služby o tom, že tyto třetí strany mají přístup k Vašim osobním údajům. Důvodem je plnění úloh, které jim jsou přiděleny. Mají však povinnost tyto informace nezveřejňovat ani nezneužívat k žádnému jinému účelu.

Vaše práva

Jako subjekt osobních údajů máte právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na opravu svých osobních údajů, právo na výmaz svých osobních údajů, právo podat námitky proti zpracování svých osobních údajů v případě, že jej považujete za odporující Nařízení, dalším právním předpisům či odporující ochraně soukromí a osobního života.

Svůj souhlas se zpracováním můžete kdykoliv odvolat, a to stejným či obdobným způsobem, jakým jste jej udělil (osobní návštěvou, případně odesláním poštou – v takovém případě však musí být odvolání opatřeno ověřeným podpisem). Berte, prosím, na vědomí, že odvolání souhlasu nemá zpětné účinky, tedy že zpracování, které proběhlo do doby přijetí řádného odvolání souhlasu, je zákonné.

Prohlašujeme, že budeme shromažďovat Vaše osobní údaje pouze v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Naši zaměstnanci nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy s námi jakožto správcem Vašich osobních údajů a další osoby jsou povinny zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení vzájemného smluvního vztahu.

Pokud se domníváte, že zpracováváme Vaše osobní údaje neoprávněně nebo jinak porušujeme Vaše práva na ochranu osobních údajů, můžete se kdykoliv obrátit na tyto naše kontakty nebo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů anebo požádat o soudní ochranu.

Důležité kontakty

Máte-li jakékoliv dotazy nebo návrhy týkající se našich zásad ochrany osobních údajů, neváhejte nás písemně kontaktovat na níže uvedených adresách. Také se na nás můžete obrátit e-mailem na adrese info@benefit-plus.cz nebo telefonicky na čísle +420 225 377 777.

Benefit Management s.r.o., se sídlem Praha 4-Nusle – Doudlebská 5, PSČ 140 00, IČ: 27069770, zapsaná do obchodního rejstříku u Městského soudu v Praze: oddíl C, vložka 93997.

Našeho pověřence pro ochranu osobních údajů (DPO) můžete kontaktovat písemně na adrese Praha 4-Nusle – Doudlebská 5, PSČ 140 00