Nejedno srdce se pak rozněžnilo nad vánoční melodií, výběrem dárků malých českých firem a kdo dostal hlad, mohl se při vaření inspirovat receptem na Kachnu á la Benefit. Mezi dárky se jako každoročně naskytla možnost přispět na Člověka v tísni.
Ani letos vánoční přání nezklamalo
Po loňských ovacích jsme se rozhodli jít ve stejných sněhových šlépějích. O čem je řeč? O vánočním webu pro naše klienty. Pro tento rok jsme se inspirovali ladovskou zimou a ve spolupráci s Tomski&Polanski vytvořili vlastní Benefití krajinu.
A co dál, to je vše? Kdepak, při své návštěvě webu si mohli klienti stáhnout jmenovky na vánoční dárky a poslechnout nadupaný playlist vánoční pohody na Spotify.
Za celou dobu se nám podařilo nashromáždit přes dvě stě objednávek dárků, zájem klientů byl obrovský.
Věříme, že se nám podařilo klienty nakazit vánoční náladou a příští rok vymyslíme opět něco radostného!