Velkou novinkou pro rok 2023 jsou tzv. personalizovaná videa. Jedná se o video, do kterého se automaticky propisují údaje uživatele i jeho zaměstnavatele. Hledáme totiž všechny nové cesty, jak podpořit benefity u našich uživatelů. Nově a opakovaně komunikovat cafeterii znamená zvyšovat její hodnotu pro uživatele.
Videa s personalizovaným obsahem mají 16x vyšší míru shlédnutí než klasické e-maily, zároveň průměrně 91 % uživatelů video dokouká. To jsou čísla, o kterých se klasickému e-mailu může jen zdát.
Díky technologii umíme vkládat texty, personalizovaný mluvený text, mapy i různé varianty videa.
První vlaštovkou je personalizované video, kterým můžeme oznámit uživatelům nový náčet bodů, a to včetně loga zaměstnavatele. Cílem projektu je zvýšit zájem o benefity, které zaměstnavatel poskytuje.
Posuďte sami, jestli se nám to povedlo!