Zpět
Zpět
Zpět

Stornování

  • Zjistili jsme, že se transakce klientovi provedla omylem 2x

    Pokud platil přes aplikaci, tak storno můžete provést u jedné z transakcí v ADMINISTRACI na záložce: Přehledy a transakce – storna.

    Případně nám napište na adresu partneri@benefit-plus.cz. V e-mailu vždy uvádějte vaše IČ, název provozovny, kde se chybná transakce provedla, jméno klienta a částku, kterou je třeba klientovi vrátit.

    Pokud platba proběhla přes terminál, tak je nutné provést návrat na terminálu.

  • Co dělat, když si klient vytvořil poukaz na jiného poskytovatele, nebo jinou provozovnu? Jde to nějak převést k nám?

    Převod není možný, je nutné provést novou platbu.

  • Jak mohu vyúčtovat transakci, která se jeví jako platba kartou Benefit Plus a zároveň je u ní „okénko“ na zakliknutí, jako u platby poukazem?

    Pokud klient platil v aplikaci, tak můžete provést v ADMINISTRACI záložce: Přehledy a transakce – storna, anebo nám napište na adresu partneri@benefit-plus.cz. V e-mailu vždy uvádějte vaše IČ, název provozovny, kde se chybná transakce provedla, jméno klienta a částku, kterou je třeba klienta vrátit.

    Pokud platil přes terminál, tak je nutné provést storno na terminálu.

  • Co dělat, když jsme do transakce kartou uvedli chybnou částku?

    Je možné provést storno transakce (částečné, či úplné) z vaší strany, v záložce Přehledy a transakce – storna, anebo nám napište na adresu partneri@benefit-plus.cz požadavek na storno, kde vždy uvádějte vaše IČ, název provozovny, kde se chybná transakce provedla, jméno klienta a částku, kterou je třeba klientovi vrátit.

  • Existuje video s návodem, jak stornovat v aplikaci Benefit Plus?

    Návod, jak stornovat, naleznete v tomto VIDEU.

  • Jak provedu storno při platbě na terminálu?

    Proveďte návrat přímo na terminálu. Jako při běžné platbě kartou.