Zpět
Zpět
Zpět

Vyúčtování

  • V posledním vyúčtování se zobrazují jen platby kartou Benefit Plus, ale poukazy nikoliv.

    Každý poukaz se musí vyúčtovat, v případě, že máte nastaveno ruční vyúčtování, máte na výběr ze dvou variant vyúčtování:

    • Vyúčtovat ihned – Vyúčtování proběhne ihned. Platba vám bude zaslána na váš bankovní účet do 3 pracovních dnů od vystavení vyúčtování.
    • Vyúčtovat na konci zúčtovacího období – Vámi označené poukazy budou zahrnuty do vyúčtování na konci zúčtovacího období (měsíčně). Platba vám bude zaslána na váš bankovní účet do 3 pracovních dnů od vystavení vyúčtování.
  • Klient si vytvořil poukaz, a teď se nezobrazuje v historii objednávek

    V přehledu objednávek poukazů se zobrazuje vždy aktuální měsíc a pokud je poukaz z jiného měsíce, je potřeba si posunout datum ve vyhledávání. Doporučujeme zaškrtnout pole „také vyfakturované“.

  • Lze změnit provedený příkaz z „vyúčtování na konci zúčtovacího období“ a na „vyúčtování ihned“?

    Bohužel, toto není možné. Systém Benefit Plus přijal první pokyn na vyúčtování a změnu aplikace Benefit Plus neumožnuje.

  • Přišel nám poukaz Benefit Plus na e-mail. Mám vystavit fakturu?

    Jelikož jste naším smluvním partnerem a jedná se o smluvní benefit, není nutné nám fakturu zasílat. Pokud potřebujete vystavit fakturu, použijte ji do vašeho interního účetnictví. Jakmile si poukaz v systému Benefit Plus vyúčtujete, na základě provedeného vyúčtování vám peníze zašleme ponížené o naši provizi do 3 pracovních dní.

  • Nezobrazují se nám ve vyúčtování žádné položky, i když ještě včera se zobrazovaly

    Zkontrolujte si období, ve kterém hledáte, zda se nezměnil měsíc. Případně, zda nejsou transakce již vyfakturované. To naleznete, pokud kliknete na položku „také vyfakturované“.

  • Potřebuji vaše fakturační údaje

    Benefit Management s.r.o.
    Doudlebská 5, 140 00, Praha 4
    Číslo účtu: 2102143052/2700
    IBAN: CZ81 2700 0000 0021 0214 3052

  • Existuje video s návodem, jak vyúčtovávat poukazy v aplikaci Benefit Plus?

    Návod, jak vyúčtovávat poukazy, naleznete v tomto VIDEU.

  • Kde najdu vystavené faktury?

    Pokud potřebujete jakoukoliv fakturu, naleznete ji v ADMINISTRACI po přihlášení.

  • Jaké typy vyúčtování od Benefit Plus mohu dostat?

    1. Faktura bez nutnosti hradit: Fakturu vystavujeme na provizi, částku nehradíte. Níže na faktuře naleznete, kolik si strhneme z vyúčtované částky a kolik vám zašleme na účet.

    2. Vyúčtování čerpaných služeb: Což je soupis jednotlivých transakcí provedených přes aplikaci či pokladní systém.

    3. Faktura s nutností hradit: V případě storna transakce a varianty, že za dané účetní období nemáte jinou transakci, vystavujeme fakturu s mínusovou hodnotou, kterou je nutné uhradit. Níže na faktuře naleznete částku k úhradě.

  • Proč platba kartou Benefit Plus nejde vyúčtovat jako poukaz?

    Předpokládáme, že klient při platbě kartou je na místě čerpání služby a čerpá okamžitě. Proto platby kartou v aplikaci Benefit Plus jsou systémem automaticky zahrnuty do vyúčtování na konci zúčtovacího období (měsíčně). Pokud si klient vytvoří poukaz, službu může čerpat později. U poukazů vždy vyúčtovávejte až v momentě čerpání služby.