Zpět
Zpět
Zpět

Neustále posouváme hranice toho, co benefity mohou přinést.

Osobní přístup a spokojení klienti

Zakládáme si na osobním přístupu. Proto má každý náš klient svého account managera, který s ním řeší vše od implementace a nastavení, přes správu cafeterie a benefitů, až po nejrůznější změny. Naši klienti tak vždy komunikují s člověkem, kterého znají a on zná je, takže se na něho mohou s důvěrou obrátit. Report společnosti pak zpracovává konkrétní datový specialista, který se vždy věnuje konkrétní firmě, a tudíž dokonale reflektuje její specifika.

Zakládáme si také na spokojených klientech. V průzkumu Net Promoter Score, zkráceně NPS, se pohybujeme vysoce nad standardním průměrem a jsme na to náležitě hrdí.

Proč nás baví pečovat o naše klienty,
partnery a uživatele?

  • Barbora Horáková, Specialistka Zákaznické centrum

    „Ráda přináším lidem radost. Co může být pak v pracovní sféře víc, než když vás lidé odmění milým slovem, poděkováním, smíchem, nebo třeba vtípkem 😊. Díky takové zpětné vazbě vím, že jsem někomu opravdu pomohla, nebo dokonce zpříjemnila den.

  • Denisa Hašková, Specialistka Zákaznické centrum

    „Co může být více uspokojující než pomáhat lidem? Tím se řídím při své práci na zákaznickém centru Benefit Plus. Jsem moc ráda, když někomu mohu vysvětlit a poradit, jak jsou benefity opravdu výhodné a podpořit uživatele v jejich trávení volného času. Volný čas je pro všechny důležitý a ráda všem ukážu velké spektrum možností, kde své body mohou roztočit 😊“.

  • Zuzana Dvořáčková, Account Manager

    Na mé práci v Benefit Management mě baví její různorodost, člověk se zde nikdy nenudí a stále se učí novým věcem😊. Oceňuji úžasný obor činnosti, který přináší lidem radost. Vše se zde dělá poctivě a pro klienta. A co je pro mě důležité, vládne zde přátelská a otevřená atmosféra.

  • Martin Seethaler, Key account manager

    Líbí se mi naplňovat jednu z našich klíčových hodnot, která říká, že se snažíme vycházet zákazníkům vstříc. A děje se to prostřednictvím každodenních provozních drobností i při realizaci velkých projektů. Baví mě nacházet řešení, pomáhat našim klientům starat se o své zaměstnance a budovat s nimi přátelské vztahy.

  • Hana Šuláková, Account Manager

    Na práci v Benefit plus mě baví každodenní různorodá komunikace s klienty. Ať už se stávajícími nebo potencionálními, každý den mi přinese nové zkušenosti. Také mě inspirují mí kolegové, s nimiž spolupracuji na skvělých věcech.

  • Monika Tlapáková, Marketingová specialistka

    Nejvíc mě na mé práci baví příprava a realizace nejrůznějších eventových projektů, ať už jde o vzdělávací workshopy, konference, či méně formální akce. Mým cílem je, aby se s námi naši klienti cítili příjemně. Aby odcházeli domů s pocitem, že se dozvěděli něco nového, poznali zajímavé lidi, ochutnali dobrého jídlo… zkrátka, že si to užili.

  • Aneta Šimíčková, Account Manager

    Je pro mě důležité mít z práce dobrý pocit, ztotožnit se s hodnotami firmy, vidět ve své práci smysl a mít možnost seberozvoje. A také pracovat v kolektivu, kde panuje přátelská atmosféra a lidé se vzájemně podporují. Baví mě budování vztahu s klientem a hledání toho nejlepšího řešení. Líbí se mi, že zaměstnancům našich klientů můžeme přinést do života víc pozitivních zážitků a radosti.

  • Martina Hlaváčová, Specialistka smluvní sítě

    Na partnerském oddělení pracuji od svého nástupu do firmy, poznala jsem tak poskytovatele služeb a jejich požadavky z rozličných úhlů a o to je to zajímavější a pestřejší. Ráda s nimi komunikuji při řešení jejich dotazů a těší mě, když jim mohu pomoci a jsou spokojeni. Práce mě baví a navíc mám kolem sebe bezvadnou partu kolegů a přátel, se kterými je mi dobře.

  • Tomáš Kabourek, Account manager smluvní sítě

    Proč se rád starám o naše smluvní partnery? No, protože bych nerad bydlel pod mostem. Ale vážně… Když oni mají radost, já mám radost. Za smluvními partnery se skrývají vesměs skvělí lidé, se kterými si vždy rád popovídám. Samozřejmě, ne vždy je komunikace takhle sluníčková, ale to holt patří k životu. Důkazem, že odvádíme s kolegy dobrou práci, jsou pozitivní zpětné vazby. Někdy dokonce i malý dáreček, což vždy potěší.

Benefit Plus, vize do budoucna

Na vývoj a změny v životě odpovídá Benefit Plus inovativními nápady. Hledání nových, moderních řešení, dodavatelů i systémů poskytování výhod a podpory napříč byznysem je naším hlavním hnacím motorem.

Market Benefit Plus

Potřebujete dát u vás ve firmě vědět o benefitech a cafeterii? Máme pro vás ke stažení celou řadu hotových komunikačních materiálů a kampaní od letáků, přes plakáty, bannery až po videa včetně textových podkladů. Kampaně zohledňují všechna témata a vždy zahrnují více formátů tak, aby se přizpůsobily komunikačním kanálům, možnostem a zvyklostem ve vaší společnosti. Vy si tedy jen vyberete, co právě potřebujete a můžete vše rovnou použít.

Akademie Benefit Plus

HR potřebuje neustále nasávat nové informace. Proto jsme připravili online vzdělávací program, který seznamuje účastníky s komplexním fungováním cafeterie včetně právních otázek a benefitů. Školitelé mají mnohaleté zkušenosti v daných oborech a jsou připraveni nejen předávat své znalosti, ale také odpovídať na nejrůznejší otázky.

Blog Benefit Plus

Správné informace jsou klíčové. Proto na blogu Benefit Plus najdete odborné informace a články, které se týkají cafeterie a benefitů. Protože otázky kladené v těchto oblastech jsou velmi specifické, soustředíme se vždy na jasnou a garantovanou odpověď. Ať už se jedná o oblast práva, nastavení cafeterie, zjednodušování fungování a vedení služeb nebo celou řadu dalších okruhů.

Máte zájem o naše služby
nebo potřebujete poradit?